Support

Kundestøtte

Support/kundestøtte gis til kunder med Vedlikeholdsavtale.

Telefon og e-post

Har du spørsmål i forbindelse med dokumentasjonen av ditt kabel- eller bredbåndsnett eller bruk av Telemator, kan du få hjelp ved å ta kontakt på telefon eller e-post:

Telefon: +47   76 95 13 50
e-post: support@mxdata.no

Tjenesten bemannes av personer som til daglig enten drifter kabelnett, utvikler Telemator eller driver med opplæring i bruk av Telemator. Hvis vårt personell er opptatt når du ringer, vil du komme til en telefonsvarer.  Les inn ditt navn, telefonnummer og eventuelt spørsmål på telefonsvareren eller send en e-post.

Fjernhelp

Vi tilbyr også fjernhjelp ved hjelp av Teamviewer.  Da ser vi din skjerm og kan om nødvendig styre din PC.
Trykk på knappen nedenfor eller benytt menyvalget “Hjelp > Koble til fjernhjelp” i Telemator:

Konsulenthjelp

Vi yter også konsulenthjelp der det er ønskelig.  Det kan gjelde starthjelp, jobbtrening, registreringshjelp og konvertering av data og lignende.

Klikk er for å lese om konsulenthjelp.

Kurs

Vi holder kurs i bruk av Telemator.  Disse arrangeres ved behov.  Det kan være begynnerkurs, videregående kurs, felles kurs, spesialsydde kurs, bedriftsinterne kurs eller “jobb trening”.

Klikk her for å lese mer om kurs.

Vedlikeholdsavtale

Se Vedlikeholdsavtale