Support

Kundestøtte

Telefon og e-post

Har du spørsmål i forbindelse med dokumentasjonen av ditt kabel- eller bredbåndsnett eller bruk av Telemator, kan du få hjelp ved å ta kontakt på telefon eller e-post:

Telefon: +47   76 95 13 50

e-post: support@mxdata.no

Denne tjenesten er GRATIS og du kan benytte denne tjenesten selv om du bare har en evalueringsversjon. Tjenesten bemannes av personer som til daglig enten drifter kabelnett, utvikler Telemator eller driver med opplæring i bruk av Telemator. Hvis vårt personell er opptatt når du ringer, vil du komme til en telefonsvarer.  Les inn ditt navn, telefonnummer og eventuelt spørsmål på telefonsvareren eller send en e-post.

Fjernhelp

Vi tilbyr også fjernhjelp ved hjelp av Teamviewer.  Da ser vi din skjerm og kan også styre din PC om nødvendig.  Du benytter menyvalget “Koble til fjernhjelp” i Hjelp-menyen på Telemator eller trykker på denne knappen:

Konsulenthjelp

Vi yter også konsulenthjelp der det er ønskelig.  Det kan gjelde starthjelp, jobbtrening, registreringshjelp og konvertering av data og lignende.

Klikk er for å lese om konsulenthjelp.

Kurs

Vi holder kurs i bruk av Telemator.  Disse arrangeres ved behov.  Det kan være begynnerkurs, videregående kurs, felles kurs, spesialsydde kurs, bedriftsinterne kurs eller “jobb trening”.

Klikk her for å lese mer om kurs.

Vedlikeholdsavtale

En vedlikeholdsavtale sikrer deg at du får:

  1. Nye versjoner av de modulene du har vedlikeholds­­avtale for etter hvert som de utvikles.  Normalt en gang pr. år (februar).
  2. Oppretting av eventuelle programmeringsfeil som måtte oppdages og innrapporteres av brukerne.
  3. Eventuelle endringer som må foretas i programmet som følge av offentlige bestemmelser.
  4. Oppdatering av dokumentasjon.
  5. Vedlikeholdsavtalen inngås for 12 mnd. om gangen.