Kundestøtte
Support/kundestøtte gis til kunder med Vedlikeholdsavtale.
Online hjelp
Her kan du åpne hjelpesystemet til Telemator.
Video hjelp
Her finner du video-demoer som viser funksjonaliteten i Telemator.
Telefon og e-post hjelp
Har du spørsmål i forbindelse med dokumentasjonen av ditt kabel- eller bredbåndsnett eller bruk av Telemator, kan du få hjelp ved å ta kontakt på telefon eller e-post:
Telefon: +47 76 95 13 50
e-post: support@mxdata.no
Tjenesten bemannes av personer som til daglig enten drifter kabelnett, utvikler Telemator eller driver med opplæring i bruk av Telemator. Hvis vårt personell er opptatt når du ringer, vil du komme til en telefonsvarer. Les inn ditt navn, telefonnummer og eventuelt spørsmål på telefonsvareren eller send en e-post.
Fjernhjelp – TeamViewer
Vi tilbyr også fjernhjelp ved hjelp av Teamviewer. Da ser vi din skjerm og kan om nødvendig styre din PC.
Trykk på den blå figuren oppe til høyre eller benytt menyvalget «Hjelp > Koble til fjernhjelp» i Telemator.Fjernsupport
Konsulenthjelp
Vi yter også konsulenthjelp der det er ønskelig. Det kan gjelde starthjelp, jobbtrening, registreringshjelp og konvertering av data og lignende.
Klikk er for å lese om konsulenthjelp.
Kurs
Vi holder kurs i bruk av Telemator. Disse arrangeres ved behov. Det kan være begynnerkurs, videregående kurs, felles kurs, spesialsydde kurs, bedriftsinterne kurs eller «jobb trening».
Klikk her for å lese mer om kurs.