Kundestøtte/ Telefonhjelp

Trykk på knappen .  Har du spørsmål i forbindelse med dokumentasjonen av ditt kabel- eller bredbåndsnett eller bruk av Telemator, kan du få hjelp ved å ta kontakt på telefon eller e-post:

+47   76 95 13 50

e-post: support@mxdata.no

Vi kan også yte fjernhjelp ved å logge oss inn på din PC og se/vise ting på din skjerm ved hjelp av Teamviewer.  Den ligger ved Telemator når du installerer og kan startes med menyvalget Hjelp > Koble til fjernhjelp (i Telemator).

Denne tjenesten inngår som en del av en vedlikeholdsavtale.

Tjenesten bemannes av personer som til daglig enten drifter kabelnett, utvikler Telemator eller driver med opplæring i bruk av Telemator.

Hvis vårt personell er opptatt når du ringer, vil du komme til en telefonsvarer.  Les inn ditt navn, telefonnummer og eventuelt spørsmål på telefonsvareren eller send en e-post. 

Kurs

Vi holder kurs i bruk av Telemator.  Det er grunn- og videregående kurs som holdes i Oslo (vår og høst) og bedriftsinterne kurs hvor en kursleder fra oss kommer til kundens lokaler og holder kurs.

Det kan også være "jobb trening" hvor en representant fra oss kommer til dere og hjelper dere i gang med registeringen.

Se mer om kurs på internett: http://mxdata.no/kurs

Vedlikeholdsavtale

En support og vedlikeholdsavtale sikrer deg at du får:

1.  Nye versjoner av de modulene du har kjøpt.  Normalt en gang pr. år.

2.  Support (telefon, epost, Teamviewer, Teams)

3.  Feilretting av eventuelle programmeringsfeil som oppdages.

4.  Eventuelle endringer som må foretas i programmet som følge av offentlige bestemmelser.

5.  Oppdatering av dokumentasjon.

Support og vedlikeholdsavtalen inngås for 12 mnd. om gangen og er obligatorisk.  Support og vedlikehold løper fra den dagen programvaren er levert og betales for ett år om gangen inntil den eventuelt blir sagt opp.  Oppsigelse må skje innen 3 måneder før utløp.